Zpráva o stavu balíku práce - Checkpoint Report
Zpráva o stavu balíku práce (Checkpoint report, nebo zpráva o kontrolním bodě) se používá pro podávání zpráv, ve stanovených intervalech, o pokračování prací na Balíku práce a stavu Balíku práce.
Obsah Zprávy o stavu balíku práce by měl zahrnovat následující oblasti:
- doporučení z předchozího období
- stav v tomto období
- co se bude dít v následujícím období
- stav tolerancí Balíku práce
- problémy a rizika
Zpráva o stavu pracovního balíku je odvozena od:
- Pracovního balíku
- Plánu týmu
- Doporučení předchozí zprávy
Dokumenty PRINCE2® ke stažení PDF
Dokumenty PRINCE2® ke stažení WORD
Vytváření, aktualizace a použití
Zprávy o stavu balíku práce vytváří Vedoucí týmu v intervalech požadovaných ve Strategii řízení komunikace nebo v samotném Balíku práce. Obvykle obsahuje stav produktu, jak práce pokračovaly od poslední zprávy, jaké se vyskytly problémy a rizika, jako je dodržování plán a předpověď na další období. Zprávy přinášejí i informace o realizovaných kvalitativních procedurách při vytváření produktu. Zpráva o stavu balíku práce se neaktualizije.
Zprávy o stavu Balíku práce používá Projektový manažer na zjištění, jak se realizují práce v jednotlivých týmech a jsou zdrojem informací pro aktivitu "Vyhodnocení stavu etapy".
Checkpoint report
A Checkpoint Report is used to report, at a frequency defined in the Work Package, the status of the Work Package.
Contents The Checkpoint Report should cover the following topics.
- Follow ups from previous periods
- This Reporting Period
- Next Reporting Period
- Work Package Tolerance Status
- Issues and Risks
Advice The Checkpoint Report is derived from the: Work Packages; Team Plan and actuals and the previous Checkpoint Report
Komentáře
Pro přidávání komentářů se musíte přihlásit.