Výkaz stavu produktů - Product Status Account
Výkaz stavu produktů poskytuje informaci o stavu produktů v rámci definovaných limitů. Tyto limity mohou být různé. Například, zpráva může zachycovat celý projekt, jednotlivou etapu, vybranou část projektu nebo historii specifického produktu. Je to obzvláště užitečné pokud Projektový manažer potřebuje zjistit číslo verze produktů.
Formát nacházející se na straně 3 je pouze příkladem jaký typ informace může požadovat Projektový manažer jako Stav produktu nebo sady produktů. V závislosti na účelu požadavku, Projektový manažer může požadovat více či méně informací. Tento formát se může opakovat pro každý produkt zahrnutý v požadavku.
Výkaz stavu produktu je odvozen od Záznamu o konfigurační položce a Plánu etapy.
Dokumenty PRINCE2® ke stažení PDF
Dokumenty PRINCE2® ke stažení WORD
Vytváření, aktualizace a použití
Výkaz stavu produktů se obvykle vytváří v procesu Řízení etapy v aktivitě Prozkoumat stav etapy, kdy potřebuje Projektový manažer vyhodnotit stav všech produktů v etapě. Výkaz stavu produktů se může vytvořit i kdykoliv jindy na základě požadavku z Projektového výboru. Product Status Account využívá obvykle Projektový manažer na zjištění, v jakém stavu se nacházejí produkty etapy.
Product Status Account
The Product Status Account provides information about the state of products within defined limits. The limits can vary. For example, the report could cover the entire project, a particular stage, a particular area of the project, or the history of a specific product. It is particularly useful if the Project Manager wishes to confirm the version number of products.
The format following on page 3 is an example of the type of information the Project Manager may request as a Status Account on a Product or set of Products. Depending on the purpose of the request the Project Manager may request more or less information. This format would be repeated for each product included in the request.
The Product Status Account is derived from the Configuration Item Records and the Stage Plan.
A Product Status Account can take a number of formats, including: Document, spreadsheet or report from a database; Output from a project management tool.
The following quality criteria should be observed:
- The details and dates match those in the Stage Plan
- The product name is consistent with the product breakdown structure and the name in the Configuration Item Record.
Komentáře
Pro přidávání komentářů se musíte přihlásit.